About Me

My photo
JOHOR BAHRU, ISLAM, Malaysia
berasal dari JOHOR BAHRU, masih belajar lagi, berusia 20 tahun. seorang yang baik hati(kadang-kadang la),haa poyo kan. seorang yg pemalu, bila mula-mula kenal, tetapi hakikatnya TIDAK.hahaha. gemar ketawa, bila SUKA ketawa..bila DUKA pun boleh ketawa. btw terima kasih banyak-banyak kepada sesiapa yang mengunjungi blog aku ini.

Followers

Monday, March 12, 2012

sana sini UNGU.....

Assalamualaikum....
selamat tgh mlm, hey readers....
wah agak lama rasanya tak mengUPDATE blog.
dah berhabuk sana sini.! erkkk....
nampak tak malasnya sekarang..bukan malas tapi *busy 


kembali pada tajuk.! "Sana Sini Ungu" ?
ye....sabtu lepas 10/03/12
aku di jemput hadir ke 2 buah majlis perkahwinan.
wahhh, untong la...semua serba ungu.
kelassssss pengantin.! 


Pengantin pertama :
Ijam & Siti Aisyah



Pengantin kedua :
Muz dan Fasha


di kesempatan ini aku ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada
adik-adik pengantin yg masam2 manis Icha dan Amy sbb sudi jemput aku ke majlis perkahwinan 
akak-akak korg.
MAKANAN SODAP.! 

utk pengantin...Selamat Pengantin Baru  buat kedua-dua pasangan pengantin.
semoga berkekalan hingga ke anak, cucu, cicit dan dot dot dot....Amin.




yang ni bakal pengantin..! erkkk?
belum boleh lagi... 
kelasss, UNGU juga.
si wanita yang manis dibelakang itu  cik Siti Aminah
adik kepada pengantin Siti Aisyah.



p/s : bila aku nak kawen? erkkk.... kawen olok2 bole la dulu kot... hahaha.!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...