About Me

My photo
JOHOR BAHRU, ISLAM, Malaysia
berasal dari JOHOR BAHRU, masih belajar lagi, berusia 20 tahun. seorang yang baik hati(kadang-kadang la),haa poyo kan. seorang yg pemalu, bila mula-mula kenal, tetapi hakikatnya TIDAK.hahaha. gemar ketawa, bila SUKA ketawa..bila DUKA pun boleh ketawa. btw terima kasih banyak-banyak kepada sesiapa yang mengunjungi blog aku ini.

Followers

Saturday, December 31, 2011

welcome 2012

Asalamualaikum, 
selamat pagi....

Alhamdulillah, masih di panjangkan umur utk hari ini kita bernafas lagi
2011 telah pun berlalu dan sekarang dah masuk tahun baru 2012.
mcm tak percaya usia aku pun makin meningkat ke 12 tahun.
opssssss, 21 tahun la.
tua pada usia jekkkk.! 
.HAHAHA.




entry utk tahun baru nie biasa2 jek.
saje nak mengimbau kembali kenagan 2011.
bole mcm tu? layannnnn......

2011 mesti mcm2 kenangan korg, tak kiralah kenangan manis ke, panit ke, masin ke, masam ke.
mesti ada.! kan kan kan.
aku pun ada.

aku nak korg baca entry sebelum-sebelum nie
yang aku rasa paling best, paling tak percaya, paling kenangan sngt.!


entry pertama .....
rasa bersyukur sngt, sbb umur masih panjang dapat sambut befday pada 11/11/11
mungkin bukan aku sorg je, ramai juga yg sambut befday yang sama dgn aku.
suka sangat sbb tarikh yang cunnnnn kot. 


entry kedua .....
event yang lagi mcm tak percaya. aku mimpi ke atau mengigau?
ohh tidak rupanya. aku dpt jumpa dan berkenalan lebih dekat lagi dgn retis2 blogger nie.
biasanya aku baca blog dorg jek.! tak pernah terfikir langsung pun nk jumpa mereka2 nie.


entry ketiga .....
yang nie lagi lah best. siapa yang tak suka kenekan org masa befday.
anda pun mesti sukakan. entry yg ini bukan kenekan kawan-kawan ke eh.
PENSYARAH aku yek. mmg terbaik la. tak semua pensyarah bole jadi mcm pensyarah aku yang sorg nie.
seriusly, dyer ni jenis tak kisah sngt pun, baik hati dan dah mcm kawan2 jugak.
insyallah, ada umur yang panjang 2012 aku buat lagi. 


entry keempat .....
klik yang ini shoot untuk raya 2011
yang nie pun antara yang aku suka. sbb bila dh nampak lensa yang hebat nie
apa lagi posing la kerja aku. hahaaha. bole mcm tu?
terima kasih juga dkt kawan2 sbb ajak aku menjoin skali shoot raya nie.
mungkin tak la sehebat model2 di luar sana *wahhh kluzzzz kau . shoot nie adalah utk saje2 je.
utk kenangan bersama teman-teman jek. HEHE.


entry kelima .....
oke yang nie pulak, mmg best sbb aktiviti yang sngt aku suka
matematik pulak.!!*iLOVEu.
yang mcm tak percaya nie. mcm mana kumpulan aku bole jadi juara.
sampai pensyarah pun kata *saya tak jangka pun kumpulan awak bole juara.
kita org pun tak menjangka juga, sbb apa? sbb 12 kumpulan yang lain. tgok muka dorgkan
suma muka2 budak belajar, ginius. tapi, syukur Alhamdulillah, rezeki kumpulan aku menang.
semester 5 nie kalau ada utk maths engineering 4. wajib masuk nie. HAHAHA. 


ini lah antara 5 entry yang menarik dan kenangan bagi aku utk tahun 2011 nie.
dan semoga korg pun enjoy baca entry2 aku before2 nie.
kdg2 ada benda yang mengarut ke aku melalut bukan2 ke.
itu semua hanya guraun semata-mata.
insyallah, aku akan tros berkarya lagi *wah berkarya taw.!


p/s : bye 2011.......hai 2012.


3 comments:

  1. HAHAHAHHA
    Dengan ini rasminyee anda TUA :)
    (Y) Peaceeee

    ReplyDelete
  2. ohohhoooooooiiiiii..... update update updateee ;p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...