About Me

My photo
JOHOR BAHRU, ISLAM, Malaysia
berasal dari JOHOR BAHRU, masih belajar lagi, berusia 20 tahun. seorang yang baik hati(kadang-kadang la),haa poyo kan. seorang yg pemalu, bila mula-mula kenal, tetapi hakikatnya TIDAK.hahaha. gemar ketawa, bila SUKA ketawa..bila DUKA pun boleh ketawa. btw terima kasih banyak-banyak kepada sesiapa yang mengunjungi blog aku ini.

Followers

Tuesday, December 13, 2011

oh tidak.! hari rabu?

.Asalamualaikum.
.selamat pagi hari rabu.
.yang indah dan ceria ini.
ceria ke aku? *tak ceria sangat.
kenapa?

Ohhhhhhhh tidak.!
hari nie dh hari rabu? esok khamis, lepas tu jumaat.
oh report tak siap-siap lagi.!!!
bagaimana? ada siapa2 nk bantu aku buatkan?
mesti tak ada. oke tak mengapa.

3 hari lagi aku nak kene siapkan laporan praktikal nie.
sabtu dh nak balik Port Dickson dah.
oh mengapa dan kenapa lembab sangat aku buat nie?
.HAHAHA.
esok akan ku pastikan siap.!!!


buku laporan harian nie dh setel sepenuhnya,
yang tinggal laporan menaip.
banyak kene buat. 8 bab.
sekarang dah setel 5 bab. tinggal 1,2,3 bab lagi.
*usaha tangga kejayaan kan.


nak kata tekun, tak de tekun sangat.
tension buat report, aku layan FB, TWITTER, BLOGGER.!
hilang tension sambung buat lagi. *semangat ye.!


dan ini dia sebenarnya, pagi-pagi buta aku keluar pergi mcD Setia Tropika
sbb dah tension sngt buat report dkt umah,
buat dkt mcD pula sambil melantak apa yang ada dkt mcD tu.
aku tak ke seorangan, di temani teman setia Akliff Rahim
buat report sama-sama.

yes.! dan akhirnya aku berjaya siapkan 1 bab je..!
.HAHAHA.


sebelum dan selepas makan....
alhamdulillah, aku kenyang.!

-SEKIAN -


p/s : semoga dapat menyiapkan laporan praktikal itu esok ye Faris.!

15 comments:

  1. hahaha. alamak.! bukan la, maulana lagi hensem dari aku :D

    ReplyDelete
  2. fuyyooooo!! cap baru. ahah! ;D
    kalau akak buat report kat mcd, x leh fokus la. fokus kat makanan je. haha

    ReplyDelete
  3. khalila : bosan tgok pemandangan sama je dkt umah, cari pemandangan lain pula. tak tahu nk ke mana. mcD je la. ade wifi dan tmpt nak cas lappy. kedai mamak mkn tak best. HAHA.

    ReplyDelete
  4. nadia : yok la gi mcD. makan byk2. HAHA.

    ReplyDelete
  5. copy paste senior jer senang! wahaahhaha

    ReplyDelete
  6. joe :tgh copy paste sikit2 la nie. haha. idea yang cemerlagkan. :D

    ReplyDelete
  7. hendak seribu daya tak nk tok sah dok bagi alasan lah.. arahkan diri untuk concentrate dlm sehari dua ni untuk siapkan report tu dan kalu dh siap dah tak pyh nk fikir2 lagi pasal benda alah tu.. all the best yek...

    ReplyDelete
  8. zizi :yes.! betul. terima kasih. insyallah esok siap :D

    ReplyDelete
  9. wahwah.. mcm cikgu la pulak.. laporam.. ek?

    ReplyDelete
  10. a'ah buat laporan praktikal. hehehe :D

    ReplyDelete
  11. haaaaa kan kan kan..amacam??seksa tak buat report??hahahahahaha..
    kata dah kne buat awal2..

    ReplyDelete
  12. haha, dn sekarang hampir siap. tggl 20% lagi.
    nak edit kasi power.! :)

    ReplyDelete
  13. Good luck :)
    HAHA .
    orang Johor boleee !

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...