About Me

My photo
JOHOR BAHRU, ISLAM, Malaysia
berasal dari JOHOR BAHRU, masih belajar lagi, berusia 20 tahun. seorang yang baik hati(kadang-kadang la),haa poyo kan. seorang yg pemalu, bila mula-mula kenal, tetapi hakikatnya TIDAK.hahaha. gemar ketawa, bila SUKA ketawa..bila DUKA pun boleh ketawa. btw terima kasih banyak-banyak kepada sesiapa yang mengunjungi blog aku ini.

Followers

Wednesday, December 28, 2011

lama campak laut, baru di sayangai


Asalamualaikum,
selamat petang....
hai, lama tak update nie....
nasib baik la jaringan internet nye tak lem...bab.!
HAHAHA

entry kali nie sikit jek yek.
yessssssss.! 
aku dah dapat kad matrik yang baru.
hati rasa gembira sekali.
yang lama aku dah campak laut Port Dickson.
HAHAHA. *KEJAMkan

act. kad matrik nie dh lama sngt rosak.
since sem 2 kot. baru sem 5 baru nak buat yg baru.
terasa diri ini mcm student sem 1.
*perasaan aku nie




#muka terpaksa aku kaburkan.
bahaya sangat.! tak hensem pun.
tak glamour. buruk sangat2.
HEHEHE


p/s : boleh berlagak dgn kawan2 yg lain. *aku ada kad matrik baru weyhhh.! HAHAHA.

12 comments:

  1. Apalah yang nak dimalukan dengan kad tu. yang penting ialah dpt kad barukan? harap semangat untuk study lebih menyerlah dengan menggantungkan kad matrik baru tu yek....

    ReplyDelete
  2. eleeeeeehhhhh.... xhensem kunun. hahaa... DP je dh mcm model

    ReplyDelete
  3. ishiko : penjenayah yg sangat di kehendaki. haha

    ReplyDelete
  4. zizi : insyallah, semangat sangt nie :)

    ReplyDelete
  5. khalila : haha, mana ada mcm model. biasa kot. :p

    ReplyDelete
  6. faiz : gambar tu buruk sangat.! hahaha :)

    ReplyDelete
  7. joe : mana bole lawan kehenseman si sepatu merah lagi, hehehe :)

    ReplyDelete
  8. nape blurr..ke lambat loading..hehe

    ReplyDelete
  9. ayie : mmg saje di blurkan. gambar tu klaka sngt2. mukanya nmpk lebar. raqsa mcm kartun. hahaha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...