About Me

My photo
JOHOR BAHRU, ISLAM, Malaysia
berasal dari JOHOR BAHRU, masih belajar lagi, berusia 20 tahun. seorang yang baik hati(kadang-kadang la),haa poyo kan. seorang yg pemalu, bila mula-mula kenal, tetapi hakikatnya TIDAK.hahaha. gemar ketawa, bila SUKA ketawa..bila DUKA pun boleh ketawa. btw terima kasih banyak-banyak kepada sesiapa yang mengunjungi blog aku ini.

Followers

Monday, December 12, 2011

Hi-Tea SISPA Daniel Adie

ASALAMUALAIKUM...
.selamat petang.

terima kasih sebab dapat singgah sekejap ke blog aku ni ye pembaca
entry kali ni, aku rasa perkara paling best,happy,seronok,gembira dan sewaktu dengannya
kenapa??
sbb dapat hadir ke satu majlis HI-TEA SISPA Daniel Adie di Mahkota Hotel, Melaka.
ye...sampai sekarang aku rasa mcm bermimpi ke? tapi bukan, mmg betul
aku jumpa Daniel Adie si femes blogger nie.

TERIMA KASIH juga kepada kakak sedara sebelah ayah
cucu tok KADIR Khalila sbb bawa aku bersama ke majlis HI-TEA nie
kalau tidak takde la aku dpt jumpa si femes blogger nie.

-
-
-
-
-
tgok ini, aku pun ada dapat 20% coklat ferero rosher taw dari Khalila *betul tak aku eja?abaikan.
.terima kasih.


TERIMA KASIH byk2 kepada Daniel Adie
-lawa kad yg adie buat tu-
.HEHEHE.


3 org yang dapat hadir ke HI-TEA SISPA daripada top 10
contest tersebut.

dari kiri Fiq (JUARA), Adie (TUAN CONTEST), Aman (SAGU HATI), Khalila (KE-3)



dapat juga bergambar dgn org femes nie Adie






opsss, nie pun femes juga. RETISSSSS kan.



ucapan terakhir dari saya *alamak poyokan ayat
serius aku mcm tak percaya mcm jumpa retissss nie semua.
blogger terkenal.
Aman, Qistina, Abg Zizi, adik Adie *tak ingt pula nama.

terima kasih sangat2, seronok dpt jumpa dan kenal kalian semua
ada apa2 event jgn lupa ajak aku ye

-Sekian, *ada curi sikit gambar Amir-


p/s : Dapat kenal kawan baru lagi.! BEST.

12 comments:

  1. ekh...si kasut biru... kau plak updated yer... aku updated2 lagi....hahahaha

    ReplyDelete
  2. joe : si kasut merah, ye aku dh update. semua dh update. aku nak juga. kau bile lagi? HAHAHA.!

    ReplyDelete
  3. Best dpt jumpe Faris jugak..

    Thanx so much sebab sudi datang dari jauh...appreciate it..

    ReplyDelete
  4. adie : sama-sama, ada rezeki nanti jumpa lagi ye.

    ReplyDelete
  5. hai encik faris..a.k.a sepupu khalila :))

    ReplyDelete
  6. ayie : ye saya, hai juga encik ayie :D

    ReplyDelete
  7. weyyyyyy kenapa faris dapat jumpa Adie!!!!!!!!!!1
    jeles tau tak tau tak??grrrrr

    ReplyDelete
  8. finaz : aah, saya dpt jumpa adie. jgn lah jeles :p

    ReplyDelete
  9. seronok juga dapat kenal ngan faris. terima kasih kerana sudi datang. ada masa ketemu lagi yek...

    ReplyDelete
  10. untunglah dapat jumpa depa tu semua =D

    ReplyDelete
  11. zizi : sama-sama, insyallah ada rezeki bertemu lagi.

    ReplyDelete
  12. laskar pelangai : tu lah, beruntung sangat. :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...