About Me

My photo
JOHOR BAHRU, ISLAM, Malaysia
berasal dari JOHOR BAHRU, masih belajar lagi, berusia 20 tahun. seorang yang baik hati(kadang-kadang la),haa poyo kan. seorang yg pemalu, bila mula-mula kenal, tetapi hakikatnya TIDAK.hahaha. gemar ketawa, bila SUKA ketawa..bila DUKA pun boleh ketawa. btw terima kasih banyak-banyak kepada sesiapa yang mengunjungi blog aku ini.

Followers

Saturday, December 24, 2011

Arabian Wedding Reception - Aisha Jai'di dan Abdullah

Asalamualaikum
selamat petang readers.!
yes, Alhamdulillah dapat mengupdate blog.
sekian lama tak update kerana Jaringan Internet nye yang lem....bab.!

entry untuk hari ini, Arabian Wedding Reception
nie lah sambungan daripada entry Aisha Jai'di dan Suami Bernikah yang bulan lepas.
sekali lagi faris nak ucapkan Tahniah utk Aisha dan suami.
dah mendirikan rumah tetangga, eh rumahtangga lah.
semoga berbahagia ke anak, cucu, cicit dan dot dot dot..........

-
-
-
-

beberapa keping foto di selitkan disini menggambarkan kegembiraan pengantin dan kawan-kawan dapat makan FREE.!! HAHAHA.










terima kasih pada jurugambar yang banyak berjasa mengambil foto2 yang cantik
walaupun foto dia takde yang nak ambil. haha.










shaukat dan suami dan anak dalam perut tak terkeluar lagi.
HAHAHA.!




















foto di bawah nie
aku bersama peminat-peminat
wahhhh.! peminatkan. kau ada?




antara aktiviti yang menarik bila hadir ke majlis perkahwinan org arab nie
adalah adanya Tarian Sambra
macam mana?
macam foto di bawah nie la






pengantin lelaki juga turut menJOIN sekali,
mcm best je aku tgok dorg menari.!
nak try, tapi malu...kang ade plak minta sign.
ADA? hahaha. *mengarut dh aku.








last foto the SuperbKepoh dalam kelas zaman sekolah dulu-dulu
mengopohkan diri dalam foto.

jelaskan kemeriahan wedding reception ini. 
setiap gambar ada lagunya. wahhhh, mcm iklan YUNA pulak.!
*mampustaklayan.

terima kasih utk Aisha dan suami sudi jemput kami semua ke wedding aisha.


p/s : tunggu wedding reception aku pulak? aikkkk, lama lagi kot. hahaha.

10 comments:

  1. cantek!!kawan2 kau sume da kwen..kau bile plak??haha!!

    ReplyDelete
  2. wow...menarik2..
    kawan faris ni kawin ngan orang arab atau just bertemakan arabic?

    ReplyDelete
  3. nad : aku lambat lagi la. hehehe

    ReplyDelete
  4. zizi : kawan org arab dan suami dyer pun org arab. hehehe

    ReplyDelete
  5. joe : aku lambat lagi. kau dulu, baru aku eh. haha

    ReplyDelete
  6. waaaaaaaaa..... bestnye! cantiknye!

    ReplyDelete
  7. mmg best. dpt mkn nasi arab. hahaha :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...