About Me

My photo
JOHOR BAHRU, ISLAM, Malaysia
berasal dari JOHOR BAHRU, masih belajar lagi, berusia 20 tahun. seorang yang baik hati(kadang-kadang la),haa poyo kan. seorang yg pemalu, bila mula-mula kenal, tetapi hakikatnya TIDAK.hahaha. gemar ketawa, bila SUKA ketawa..bila DUKA pun boleh ketawa. btw terima kasih banyak-banyak kepada sesiapa yang mengunjungi blog aku ini.

Followers

Sunday, November 27, 2011

Kota Keriangan - Genting Highlands

Asalamualaikum
.selamat pagi reades,
ohhh, beb....lama tak update blog.
hari nie aku update ye.

2 hari lepas ( SABTU - 26/11/11 )
aku bersama rakan2 yg lain pergi ke Genting Highland
fuhhhh, best kot.
nak pergi situ pun tak rancang apa-apa pun.
tibe2, terus main terjah je.
mungkin sbb terlalu bosan sngt dkt Port Dickson
hari-hari nampaknya laut je
*BOSANkan??

pergi ke sana pun smpai dh ptg pukul 3 ptg kot.
nak main " Taman Tema " pun tak sempat
nanti rasa mcm kejap je kan, mcm rugi pula
tak apa lah, ada rezeki dan umur yg panjang pergi lagi
.HEHEHE.

apa yg best sngt. sejuk kot.!
*rasa mcm pergi LONDON, ceyh berangankan.! HAHA.!
sampai je dkt atas tu, tibe2 ujan turun.
makin bertambah la kan sejuknya.

lihat beberapa keping gambar yg aku rajin muat turun dlm blog.!!!
HAHAHA.!




mmg over aku.! siap pakai mafla dgn snowcap bagai.!
serius.! sngt sejuk.
lagi pun semua tu pinjam je jiran sebelah umah atok angkat!
huh? oke dh melalut.



sbb hujan.! dapat lepak dkt dlm mall dyer je lah.!
hrmmmm.







yg belakang tu mcm best je kan.?? nanti nak main la.
.HAHAHA.
mmg tak la.! aku nie dh la spesis gayat dgn benda2 mcm nie.!
bole KOMA 5 hari kalau naik.!



last, sebelum turun ke bawah semula dan sebelum tidur dalam kereta
yow.! snap dulu gambar.

Ucapan Terima Kasih juga kepada, kereta yg byk berjasa kepada kami utk smpai di atas sana ( Myvi hitam, JMX **** ) . kepada teman2 semuanya dan kepada jiran atok angkat bagi pinjam mafla dan snowcap.! HAHAHA.! TAK DE KENE MENGENA PUN.!

*balik dari genting..terus ke SEREMBAN pergi ke panggung tgok PUSS in BOOTS.! syok weyh.!


p/s : jom ke GENTING, utk keriangan diri sendiri ( kerana diriku begitu berharga ). best.! HAHAHA.!

2 comments:

  1. hahaha... hye si sepatu biru.. weyh.. aku pernah kerja kat genting lepas SPM dulu..biler duduk sana berbulan.. sumpah bosan! hahaha

    ReplyDelete
  2. JOE : yeke? hahaha. mmg la bosan kalau duduk lama2. dtg melancong je bole la.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...