About Me

My photo
JOHOR BAHRU, ISLAM, Malaysia
berasal dari JOHOR BAHRU, masih belajar lagi, berusia 20 tahun. seorang yang baik hati(kadang-kadang la),haa poyo kan. seorang yg pemalu, bila mula-mula kenal, tetapi hakikatnya TIDAK.hahaha. gemar ketawa, bila SUKA ketawa..bila DUKA pun boleh ketawa. btw terima kasih banyak-banyak kepada sesiapa yang mengunjungi blog aku ini.

Followers

Saturday, July 2, 2011

SHAUKAT si pengantin baru.!!!!

Asalamualaikum, hey, readers.....

entry kali nie......pasal kawan aq kawen laaa, SELAMAT PENGANTIN BARU SHAUKAT SHAHIRAH........!!!!
semoga berbahagia hingga ke anak cucu.....
kau bahagia, kami pun bahagia....hahaha.

sumpah.!! aq seronok sngt tadi....sbb dpt jmpe balik kawan2 lame yg dh lame x jmpe.
tapi x seme, stgh je.....hrmmmm.
xpe la.... next wedding, ramai2 serbu...kte amek gambo beramai2...mcm gambo cluz...
bolekan???

nk ckp.....sedap gile la shaukat nasi kenduri kau tu, aq ingt nk mnx bungkus tapi malu lah...!!!
hahaha, xde la gurau je......
nie je kot entry kali nie....x tahu nk tulis ape lagi....
LIHAT LA PHOTO YG SEMPAT AQ UPLOADKAN... nie je lah, mluz la nk upload byk....heeee
dan 3 perkatan dari aq...... " MERIAH, BEST, SERONOK "

SELAMAT PENGANTIN BARU DARI WARGA 5 BIOTECHNOLOGY
SHAUKAT SHAHIRAH












P/S : lepas nie chacha plak kawen.....tggu entry yg akan dtg, BUBYE.!!

4 comments:

  1. rmai kwn sebaya dah kawen.. terasa umur meningkat.. haha..

    ReplyDelete
  2. selamat pengantin baru..tetiba tringin na kaween.. hee ;P

    ReplyDelete
  3. umo dh cukup. bole la kawen. cari pasangan yg betul2 oke.
    hehehe ;D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...