About Me

My photo
JOHOR BAHRU, ISLAM, Malaysia
berasal dari JOHOR BAHRU, masih belajar lagi, berusia 20 tahun. seorang yang baik hati(kadang-kadang la),haa poyo kan. seorang yg pemalu, bila mula-mula kenal, tetapi hakikatnya TIDAK.hahaha. gemar ketawa, bila SUKA ketawa..bila DUKA pun boleh ketawa. btw terima kasih banyak-banyak kepada sesiapa yang mengunjungi blog aku ini.

Followers

Thursday, June 9, 2011

semester pendek????

hey pembaca..!!! ASALAMUALAIKUM.....???
topik kali nie...semester pendek atau dlm bahasa org putih nye short sem.!!!! O.M.G.
bkn ape...kesian tgok kawan2 aq yg amek sem. pendek nie..... byk sngt agmnt dorg kene wat.....
nasib baik aq pas subjek nie..... it's oke all my fwenz..... korg mesti bole punyer......cayok2.!!!!

tgok nie...nie lah antara keje dorg yg melambak-lambak tu.
ade 10 soalan...setiap 1 soalan kene wat 10 copy.
penat x penat kan.
sabo je lah.

haiyak.! semangat gile kan membe aq sorg nie.
copy org punyer.....
hahahaha.

yg nie plak...aq nk amek gambo plesing plak.
x pe la LIM...thnx, dpt memeriahkan lagi blog aq ngan wajah kau.
hahaha. gurau je.

nie la benda2 yg di guna pakai oleh mereka seme.
biase la student kan.

AFIQ.!!! tgok muke dyer tgh pening fikir nk solve kan soalan mekanik bendalir tu.
kesian2....aq nk tolong, dh lupe plak.
hehehehe.


akhir kate dari aq....utk seme membe2 aq yg amek sem. pendek nie.....GOOD LUCK yooowwww.!!!
korg bole punyer.......saya FARIS AFIF melaporkan berita ini dari PERPUSTAKAAN POLI PD..!!!
poyo plak aq. hahahahahaha.

4 comments:

  1. tu baru satu subjek.. kalau 2 or 3 subjek kene mcm nie.. gila terus!!!! pape pun saya nak ucapkan selamat berjaya dan cemerlang..

    ReplyDelete
  2. hahaa. tahu x pe kan. kesian dkt fadhil la.
    smlm dyer ade 1 test math, 1 kuiz math. pastu ptg nk kene hantar asgmnt bendalir yg byk tu....kesian kan. hahaha

    ReplyDelete
  3. mestilah kesian.. tapi dorg buat sume nie berbaloi.. sbb dorang boleh on time konvo ngan kite.. insyallah!!!

    ReplyDelete
  4. tu lah. insyallah.. harap2 la.
    aq nk seme dak cluz aq konvo same ngan aq. baru beat. kau pun same gak farith ngan dak2 cluz kau.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...